Neuradno prečiščeno besedilo, ki vsebuje to spremembo:
Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo
predpisa predstavlja zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerega
organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
Neuradno prečiščeno besedilo Uredbe o
organih v sestavi ministrstev obsega:
-
Uredbo o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 35/15 z dne
22. 5. 2015),
-
Uredbo o spremembah in dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 62/15 z dne 28. 8. 2015),
-
Uredbo o spremembah in dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi ministrstev
(Uradni list RS, št. 84/16 z dne 23. 12. 2016),
-
Uredbo o spremembi in dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi ministrstev
(Uradni list RS, št. 41/17 z dne 28. 7. 2017),
-
Uredbo o spremembah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 53/17 z dne 25. 9. 2017),
-
Uredbo o spremembah in dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 52/18 z dne 27. 7. 2018),
-
Uredbo o spremembi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 84/18 z dne 28. 12. 2018),
-
Uredbo o spremembi in dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev
(Uradni list RS, št. 10/19 z dne 15. 2. 2019),
-
Uredbo o dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 64/19 z dne 25. 10. 2019),
-
Uredbo
o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 64/21
z dne 23. 4. 2021),
-
Uredbo o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 90/21 z dne 4. 6. 2021),
-
Uredbo
o spremembi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 101/21
z dne 24. 6. 2021),
-
Uredbo
o spremembah in dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 117/21 z dne 17. 7. 2021),
-
Uredbo o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni
list RS, št. 78/22 z dne 2. 6. 2022),
-
Uredbo o spremembah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 91/22 z dne 5. 7. 2022),
-
Uredbo
o spremembah in dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 25/23 z dne 24. 2. 2023).
UREDBA
o organih v sestavi ministrstev
(neuradno prečiščeno besedilo št. 15)
1. člen
(vsebina)
Ta uredba določa organe v sestavi
ministrstev (v nadaljnjem besedilu: organ v sestavi), poimenovanje predstojnice
oziroma predstojnika (v nadaljnjem besedilu: predstojnik), delovna področja
organov v sestavi in merila, po katerih se določa, v katerih primerih
ministrstvo izvaja vse ali določene naloge strokovne pomoči predstojniku na
področju upravljanja kadrovskih, finančnih, informacijskih in drugih virov (v
nadaljnjem besedilu: naloge strokovne pomoči pri upravljanju) tudi za organ v
sestavi.
2. člen
(vodenje organov v sestavi)
(1) Organ v sestavi vodi direktor, če
zakon ali ta uredba ne določa drugače.
(2) Inšpektorat kot organ v sestavi
vodi v skladu z zakonom, ki ureja inšpekcijsko nadzorstvo, glavni inšpektor.
(3) Generalštab Slovenske vojske vodi
v skladu z zakonom, ki ureja obrambo, načelnik.
(4) Organ v sestavi, v katerem je
sistemiziranih več kot 200 delovnih mest, vodi generalni direktor, razen v
primerih iz drugega in tretjega odstavka tega člena.
3. člen
(izvajanje nalog strokovne pomoči)
(1) Ministrstvo izvaja vse naloge
strokovne pomoči pri upravljanju za organ v sestavi, če je v organu v sestavi
sistemiziranih manj kot 100 delovnih mest. V tem primeru se v aktu o notranji
organizaciji in sistemizaciji delovnih mest za organ v sestavi ne sistemizirajo
posebna delovna mesta za izvajanje nalog na področju upravljanja kadrovskih,
finančnih, informacijskih in drugih virov.
(2) Naloge na področju upravljanja s
kadrovskimi, finančnimi, informacijskimi in drugimi viri lahko izvaja organ v
sestavi samostojno, če je v organu sistemiziranih najmanj 100 delovnih mest.
(3) Minister lahko način izvajanja
nalog strokovne pomoči pri upravljanju tudi za organ v sestavi podrobneje uredi
z internim aktom.
4. člen
(Ministrstvo za delo, družino, socialne
zadeve in enake možnosti)
(1) V sestavi Ministrstva za delo,
družino, socialne zadeve in enake možnosti je Inšpektorat Republike Slovenije
za delo.
(2) Inšpektorat Republike Slovenije za
delo:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov, drugih
predpisov, kolektivnih pogodb in splošnih aktov s področja varnosti in zdravja
pri delu,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov, drugih
predpisov, kolektivnih pogodb in splošnih aktov s področij delovnih razmerij,
minimalne plače, trga dela in zaposlovanja, dela in zaposlovanja tujcev,
sodelovanja delavcev pri upravljanju in stavk,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakona, ki ureja
socialno varstvo, in predpisov, izdanih na njegovi podlagi.
4.a člen
(Ministrstvo za digitalno preobrazbo)
(1) V
sestavi Ministrstva za digitalno preobrazbo je Inšpektorat Republike Slovenije
za informacijsko družbo.
(2) Inšpektorat
Republike Slovenije za informacijsko družbo opravlja naloge inšpekcijskega
nadzora na področju dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij, elektronske
identifikacije, storitev zaupanja in druge naloge inšpekcije za informacijsko
družbo, ki jih določa zakon.
5. člen
(Ministrstvo za finance)
(1) V sestavi Ministrstva za finance
so:
1.
Finančna uprava Republike Slovenije,
2.
Uprava Republike Slovenije za javna plačila,
3.
Urad Republike Slovenije za nadzor proračuna,
4.
Urad Republike Slovenije za preprečevanje pranja denarja,
5.
Urad Republike Slovenije za okrevanje in odpornost.
(2) Finančna uprava Republike
Slovenije:
1.
opravlja naloge na področju odmere in obračuna obveznih dajatev,
carinjenja blaga, finančnega nadzora in finančne preiskave,
2.
opravlja naloge nadzora nad prirejanjem iger na srečo,
3.
opravlja naloge nadzora nad prijavo vnosa in iznosa gotovine na območje
ali z območja EU,
4.
opravlja nadzor nad vnosom, iznosom, tranzitom in prenosom blaga v
skladu s carinskimi predpisi ter predpisi, s katerimi so določeni posebni
ukrepi zaradi interesov varnosti, varovanja zdravja in življenja ljudi, živali
in rastlin, varstva okolja, varovanja kulturne dediščine, varstva pravic
intelektualne lastnine ter ukrepi trgovinske politike,
5.
opravlja izvršbo,
6.
odloča v upravnih in prekrškovnih postopkih po predpisih, za izvajanje
katerih je pristojna finančna uprava,
7.
izvaja ukrepe zunanjetrgovinske in skupne kmetijske politike,
8.
shranjuje, prodaja in uničuje zaseženo, odvzeto, odstopljeno ali najdeno
blago ter izvaja nadzor nad uničenjem blaga,
9.
sodeluje in izmenjuje podatke z organi EU, pristojnimi organi držav
članic EU in pristojnimi organi drugih držav ter sodeluje z mednarodnimi
organizacijami in strokovnimi združenji z delovnega področja finančne uprave,
10.
sklepa vnaprejšnje cenovne sporazume in sporazume o načinu izmenjave
podatkov s področja dela finančne uprave,
11.
zbira, preverja, analizira, shranjuje statistične podatke o blagovni
menjavi z državami članicami EU in tretjimi državami ter posreduje te podatke
organu, pristojnemu za državno statistiko,
12.
obvešča zavezance o izvajanju predpisov,
13.
proučuje in analizira delovanje sistema obveznih dajatev ter zagotavlja
obvladovanje tveganj,
14.
spremlja izvajanje predpisov iz pristojnosti finančne uprave in učinkov
posameznih rešitev z vnaprej določenimi merili,
15.
opravlja računovodske in finančne naloge pri pobiranju obveznih dajatev
in drugih denarnih nedavčnih obveznosti.
(3) Uprava Republike Slovenije za
javna plačila:
1.
opravlja naloge na področjih izvajanja plačil neposrednih in posrednih
uporabnikov državnega in občinskih proračunov,
2.
zbira informacije o plačilih iz proračuna in o prihodkih v proračun
Republike Slovenije,
3.
zagotavlja informacije, na podlagi katerih je omogočeno gospodarno
ravnanje s sredstvi javnih financ ter upravljanje in nadzor nad javnofinančnimi
prihodki,
4.
zagotavlja tehnološko in izvedbeno podporo zakladniškemu poslovanju na
ravni države in občin.
(4) Urad Republike Slovenije za nadzor
proračuna:
1.
opravlja naloge na področjih usmerjanja, koordinacije in kontrole
delovanja sistema notranjega nadzora javnih financ v Republiki Sloveniji,
2.
opravlja naloge revidiranja vzpostavljenih sistemov in porabe sredstev
evropskih skladov, ki se dodeljujejo po sistemu deljenega upravljanja,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem porabe sredstev iz
državnega proračuna,
4.
opravlja naloge usmerjanja in koordinacije zaščite finančnih interesov
Evropske unije.
(5) Urad Republike Slovenije za
preprečevanje pranja denarja:
1.
opravlja naloge na področjih preprečevanja in odkrivanja pranja denarja,
odkrivanja korupcijskih in nekaterih drugih hudih kaznivih dejanj,
2.
nudi mednarodno pravno pomoč v kazenskih zadevah na področjih pranja
denarja in odvzema premoženjske koristi iz kaznivih dejanj,
3.
opravlja nadzor nad zavezanci za izvajanje predpisov s področja
preprečevanja pranja denarja.
(6) Urad Republike Slovenije za okrevanje
in odpornost:
1.
opravlja naloge na področju vzpostavitve sistema izvajanja Načrta za
okrevanje in odpornost,
2.
usklajuje in usmerja izvajanje Načrta za okrevanje in odpornost ter
spremlja, preverja in potrjuje mejnike in cilje ter izvaja nadzorne ukrepe,
3.
opravlja naloge usklajevanja Načrta za okrevanje in odpornost z Evropsko
komisijo ter predloži podatke Evropski komisiji,
4.
upravlja sredstva izvajanja Načrta za okrevanje in odpornost.
6. člen
(Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in
šport)
(1) V sestavi Ministrstva za
gospodarstvo, turizem in šport so:
1.
Urad Republike Slovenije za intelektualno lastnino,
2.
Urad Republike Slovenije za meroslovje,
3.
Tržni inšpektorat Republike Slovenije,
4.
Inšpektorat Republike Slovenije za šport.
(2) Urad Republike Slovenije za
intelektualno lastnino opravlja upravne in strokovne naloge na področjih
varstva industrijske lastnine ter varstva avtorske in sorodnih pravic.
(3) Urad Republike Slovenije za meroslovje
opravlja strokovne, upravne in inšpekcijske naloge na področju urejanja
nacionalnega meroslovnega sistema, vključno s sistemom na področju izdelkov iz
plemenitih kovin.
(4) Tržni
inšpektorat Republike Slovenije:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov in drugih
predpisov, ki urejajo varstvo potrošnikov, trgovine, gostinstva, obrti,
posredovanja v prometu z nepremičninami in poštnih storitev,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov in drugih
predpisov, ki urejajo področje trga proizvodov in storitev in ki niso s
področnimi predpisi drugače urejene.
(5) Inšpektorat Republike Slovenije za
šport opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja športa glede uresničevanja javnega interesa v športu, športnih
programov in izvajalcev, izvajanja strokovnega dela v športu, pravic
športnikov, športnih objektov in površin za šport v naravi, namenske porabe
javnih sredstev, športnih prireditev ter preprečevanja nasilja v športu in na
športnih prireditvah.
7. člen
(Ministrstvo za infrastrukturo)
(1) V sestavi Ministrstva za
infrastrukturo so:
1.
Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo,
2.
Uprava Republike Slovenije za pomorstvo,
3.
Inšpektorat Republike Slovenije za infrastrukturo.
(2) Direkcija Republike Slovenije za
infrastrukturo:
1.
opravlja strokovno tehnične, upravne, organizacijske in razvojne naloge
na področjih graditve, vzdrževanja in varstva državnih cest ter varstva prometa
na njih,
2.
opravlja naloge nadzora nad njihovim stanjem,
3.
opravlja upravne naloge na področju pobiranja letne dajatve za uporabo
vozil v cestnem prometu,
4.
vodi banko cestnih podatkov,
5.
opravlja druge naloge, določene z zakonom in podzakonskimi predpisi, ki
urejajo javne ceste,
6.
opravlja strokovno tehnične, organizacijske, razvojne in upravne naloge
s področja gradenj in nadgradenj javne železniške infrastrukture, naloge
razvoja javne železniške infrastrukture ter druge naloge v skladu s predpisi,
ki urejajo železniški promet in javno železniško infrastrukturo,
7.
vzpostavi, vodi in vzdržuje evidenco dejanske rabe zemljišč javne cestne
in železniške infrastrukture.
(3) Uprava Republike Slovenije za
pomorstvo:
1.
opravlja upravne in strokovne naloge na področjih pomorstva in
pristaniške infrastrukture,
2.
opravlja nadzor nad izvajanjem reda v pristaniščih, preostalih delih
teritorialnega morja in notranjih morskih voda,
3.
opravlja posebne strokovne naloge glede varstva morja,
4.
opravlja nadzor nad varnostjo plovbe, opravljanjem pomorskega prometa in
vzdrževanjem objektov za varnost plovbe in plovnih poti,
5.
opravlja inšpekcijski nadzor nad izvajanjem predpisov na področju
morskega prometa in pristaniške infrastrukture,
6.
opravlja inšpekcijski nadzor nad izvajanjem predpisov, ki urejajo plovbo
po celinskih vodah.
(4) Inšpektorat Republike Slovenije za
infrastrukturo:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov na
področjih železniškega prometa, cestnega prometa in prometne infrastrukture za
vse vrste kopenskega prometa ter na področju žičniških naprav in varnosti na
smučiščih, razen nad izvajanjem predpisov s področja javnega potniškega prometa
potnikov v notranjem cestnem prometu in čezmejnem cestnem prometu do prestopne
točke v sosednji državi, ki jo določi organ javnega potniškega prometa, in
obvezne gospodarske javne službe prevoza potnikov v notranjem in čezmejnem
regijskem železniškem prometu,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov, ki
urejajo delovni čas in obvezne počitke mobilnih delavcev ter uporabo
zapisovalne opreme v cestnih prevozih,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem določb predpisov,
ki določajo pravila cestnega prometa, in predpisov, izdanih na njegovi podlagi,
4.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem določb predpisov,
povezanih z delom subjektov, ki usposabljajo kandidate za voznike motornih
vozil, izvajajo programe za voznike začetnike in izvajajo programe dodatnih
izobraževanj in usposabljanj voznikov ter spremljevalcev izrednih prevozov,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem določb predpisov,
ki urejajo pogoje za dajanje motornih in priklopnih vozil na trg, njihovo
registracijo in udeležbo v cestnem prometu, pogoje za opravljanje nalog
tehničnih služb, strokovnih in registracijskih organizacij,
6.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem določb predpisov,
ki določajo pogoje za prevoz nevarnega blaga za posamezne vrste kopenskega
prometa.
(5) Ne glede na določbe prvega in
drugega odstavka 3. člena te uredbe opravlja Uprava Republike Slovenije za
pomorstvo naloge na področju upravljanja kadrovskih, finančnih in
informacijskih oziroma drugih virov samostojno, če tako določa akt o notranji
organizaciji in sistemizaciji delovnih mest.
8. člen
(Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje)
(1) V sestavi Ministrstva za vzgojo in
izobraževanje sta:
1.
Urad Republike Slovenije za mladino,
2.
Inšpektorat Republike Slovenije za šolstvo.
(2) Urad Republike Slovenije za
mladino:
1.
opravlja strokovne, upravne, organizacijske in razvojne naloge na
področju mladinskega sektorja,
2.
spremlja položaj mladih in učinke ukrepov v mladinskem sektorju,
3.
opravlja nadzor nad uresničevanjem predpisov in ukrepov v mladinskem
sektorju,
4.
sodeluje na mednarodni ravni v zadevah, ki se nanašajo na mladino,
5.
opravlja druge naloge, določene z zakonom, ki ureja mladinski sektor.
(3) Inšpektorat Republike Slovenije za
šolstvo opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov, drugih
predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo in opravljanje dejavnosti vzgoje in
izobraževanja, ki jo izvajajo vrtci, osnovne šole, glasbene šole, nižje in
srednje poklicne šole, srednje tehniške in strokovne šole, gimnazije, višje
strokovne šole, zavodi za izobraževanje in usposabljanje otrok in mladostnikov
s posebnimi potrebami, organizacije za izobraževanje odraslih, zasebniki, ki
izobražujejo po javnoveljavnih vzgojno-izobraževalnih programih, domovi za
učence in dijaški domovi.
9. člen
(Ministrstvo za javno upravo)
(1) V sestavi Ministrstva za javno upravo
je Inšpektorat za javni sektor.
(2) Inšpektorat za javni sektor:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanem predpisov in
splošnih aktov s področja delovnih razmerij javnih uslužbencev in plač v javnem
sektorju,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov, ki
urejajo splošni upravni postopek in posebne upravne postopke, upravno
poslovanje in dostop do informacij javnega značaja.
(3) (črtan).
10. člen
(Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in
prehrano)
(1) V sestavi Ministrstva za
kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano so:
1.
Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja,
2.
Uprava Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo
rastlin,
3.
Inšpektorat Republike Slovenije za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in
ribištvo.
(2) Agencija Republike Slovenije za
kmetijske trge in razvoj podeželja:
1.
opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge, ki se nanašajo na
izvajanje ukrepov na področjih kmetijstva, gozdarstva, živilstva in ribištva
skladno s skupno kmetijsko in ribiško politiko Evropske unije,
2.
opravlja druge naloge za izvajanje ukrepov kmetijske politike, odprave
posledic naravnih in drugih nesreč v kmetijstvu ter promocije.
(3) Uprava Republike Slovenije za
varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin:
1.
opravlja upravne, strokovne naloge ter naloge uradnega nadzora na
področju varnosti, kakovosti in označevanja kmetijskih pridelkov in živil,
vključno z gensko spremenjenimi živili, razen upravnih nalog na področju
zaščite kmetijskih pridelkov in živil (sheme kakovosti) ter kakovosti in
prostovoljnega označevanja kmetijskih pridelkov in živil, ki se nanašajo na
pripravo predlogov predpisov, drugih aktov in gradiv, vodenje registrov in
evidenc ter poročanje,
2.
opravlja upravne, strokovne ter naloge uradnega nadzora na področju
varnosti, kakovosti in označevanja naravnih mineralnih vod, krme, vključno z
gensko spremenjeno krmo; uporabe materialov ter izdelkov, namenjenih za stik z
živili v postopkih pridelave, predelave in distribucije živil, vključno s
prodajo na drobno; vode za napajanje živali; na področju živalskih stranskih
proizvodov in pridobljenih proizvodov, ki niso namenjeni prehrani ljudi, razen
nalog, ki so v pristojnosti Agencije Republike Slovenije za okolje, Direkcije
Republike Slovenije za vode in Inšpektorata Republike Slovenije za kmetijstvo,
gozdarstvo, lovstvo in ribištvo,
3.
opravlja upravne, strokovne ter naloge uradnega nadzora na področju
identifikacije in registracije živali, zdravja živali, varstva prebivalstva
pred zoonozami, zaščite živali, uporabe in z uporabo povezane sledljivosti
zdravil v veterinarski medicini, preventive pri razmnoževanju živali, varstva
rastlin, semenskega materiala kmetijskih rastlin, razen nalog javne službe na
področju semenarstva,
4.
opravlja naloge ocenjevanja aktivnih snovi ter ocenjevanja in
registracije fitofarmacevtskih sredstev ter upravne, strokovne in naloge
uradnega nadzora prometa in uporabe fitofarmacevtskih sredstev in testiranja
naprav za nanašanje fitofarmacevtskih sredstev,
5.
izvaja procese analize tveganja,
6.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področju varstva novih sort
kmetijskih rastlin.
(4) Inšpekcijski nadzor znotraj Uprave
Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin izvaja
inšpekcija za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin v skladu s pristojnostmi,
ki so določene za inšpektorje za hrano, uradne veterinarje in fitosanitarne
inšpektorje po področnih zakonih.
(5) Inšpektorat Republike Slovenije za
kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področij kmetijstva, varstva kmetijskih zemljišč, delovanjem agrarnih
skupnosti, promocije kmetijskih in živilskih proizvodov, vina in drugih
proizvodov iz grozdja in vina, vključno z nalogami uradnega nadzora na področju
varnosti, kakovosti in označevanja vina in drugih proizvodov iz grozdja in
vina,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad razvojem podeželja, ukrepov
kmetijske politike in zootehnike,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področju identifikacije in
registracije živali,
4.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem rejskih programov
ter delovanjem selekcijskih centrov, delovanjem javnih služb v kmetijstvu,
dobre kmetijske prakse, prometom in uporabo organskih in mineralnih gnojil in
sredstev za izboljšanje tal ter njihove uporabe na obdelovalnih in pašnih
površinah, na področju živalskih stranskih proizvodov in pridobljenih
proizvodov, ki niso namenjeni prehrani ljudi, razen nalog, ki so v pristojnosti
Agencije Republike Slovenije za okolje, Direkcije Republike Slovenije za vode
in Uprave Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad uporabo biološko
razgradljivih odpadkov, varstvom voda in kmetijskih zemljišč pred
onesnaževanjem z nitrati iz kmetijskih virov, na področju soobstoja gensko
spremenjenih kmetijskih rastlin, gozdarstva, lovstva in varstva prostoživečih
živalskih vrst, sladkovodnega in morskega ribištva, lahko opravlja tudi
kontrolo v postopkih izvajanja ukrepov iz pristojnosti Agencije Republike
Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja.
11. člen
(Ministrstvo za kulturo)
(1) V sestavi Ministrstva za kulturo
sta:
1.
Arhiv Republike Slovenije,
2.
Inšpektorat Republike Slovenije za kulturo in medije.
(2) Arhiv Republike Slovenije:
1.
opravlja upravne in strokovne naloge na področjih varstva in hrambe
dokumentarnega in arhivskega gradiva, ki nastaja pri državnih organih in drugih
zakonsko določenih osebah,
2.
skrbi za enotno strokovno izvajanje javne arhivske dejavnosti,
3.
opravlja druge naloge, določene z zakonom in podzakonskimi predpisi, ki
urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva.
(3) Inšpektorat Republike Slovenije za
kulturo in medije:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov, drugih
predpisov in splošnih aktov, ki urejajo varstvo kulturne dediščine, varstvo
dokumentarnega in arhivskega gradiva, medije in avdiovizualno kulturo,
knjižnice in obvezni izvod publikacij,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad uresničevanjem javnega
interesa na področju kulture, javno rabo slovenščine, volilno in referendumsko
kampanjo v medijih ter nad izvajanjem določb zakona, ki ureja Slovenski filmski
center, javno agencijo Republike Slovenije.
12. člen
(Ministrstvo za notranje zadeve)
(1) V sestavi Ministrstva za notranje
zadeve sta:
1.
Policija,
2.
Inšpektorat Republike Slovenije za notranje zadeve.
(2) Policija:
1.
opravlja naloge na področjih varovanja življenja, osebne varnosti in
premoženja ljudi,
2.
opravlja naloge na področjih preprečevanja, odkrivanja in preiskovanja
kaznivih dejanj in prekrškov,
3.
opravlja naloge na področjih odkrivanja in prijemanja storilcev kaznivih
dejanj in prekrškov, drugih iskanih oseb ter njihovega izročanja pristojnim
organom,
4.
zbira dokaze in raziskuje okoliščine, pomembne za ugotovitev
premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,
5.
vzdržuje javni red,
6.
nadzoruje in ureja promet na javnih cestah in nekategoriziranih cestah,
ki so dane v uporabo za javni promet,
7.
izvaja nadzor državne meje,
8.
opravlja naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,
9.
varuje določene osebe, prostore, objekte in okoliše objektov, in če z
zakonom ni določeno drugače, varuje tudi določena delovna mesta in tajnost
podatkov državnih organov,
10.
opravlja naloge ob naravnih in drugih nesrečah.
(3) Inšpektorat Republike Slovenije za
notranje zadeve opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakonov in
drugih predpisov s področij zasebnega varovanja, fizičnega varovanja jedrskih
objektov ter jedrskih in radioaktivnih snovi, detektivske dejavnosti, tajnih
podatkov, varnosti na smučiščih, orožja, eksplozivov in pirotehnike ter volilne
in referendumske kampanje.
13. člen
(Ministrstvo za obrambo)
(1) V sestavi Ministrstva za obrambo
so:
1.
Generalštab Slovenske vojske,
2.
Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje,
3.
Uprava Republike Slovenije za vojaško
dediščino,
4.
Inšpektorat Republike Slovenije za obrambo,
5.
Inšpektorat Republike Slovenije za varstvo pred naravnimi in drugimi
nesrečami.
(2) Generalštab Slovenske vojske
opravlja vojaške strokovne naloge na področjih razvoja, načrtovanja,
organizacije, usposabljanja in delovanja Slovenske vojske.
(3) Uprava Republike Slovenije za
zaščito in reševanje:
1.
opravlja upravne in strokovne naloge zaščite, reševanja in pomoči,
2.
opravlja druge naloge varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami.
(4) Uprava Republike Slovenije za vojaško
dediščino:
1.
opravlja upravne in strokovne naloge na področju vojnih grobišč, vojnih
invalidov, vojnih veteranov in žrtev vojnega nasilja,
2.
opravlja upravne in strokovne naloge pri podelitvi in preverjanju
statusa nevladne organizacije v javnem interesu na področjih obrambe in vojnih
veteranov,
3.
vodi postopke v zvezi s sofinanciranjem dejavnosti nevladnih organizacij
v javnem interesu na področju vojnih veteranov,
4.
opravlja strokovne naloge na področju muzejske dejavnosti, povezane s
slovensko vojaško zgodovino,
5.
skrbi za spominska znamenja v upravljanju Ministrstva za obrambo.
(5) Inšpektorat Republike Slovenije za
obrambo:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov na
obrambnem področju,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakona, ki ureja
tajne podatke, ter predpisov, sprejetih na njegovi podlagi, v delu, ki se
nanašajo na obrambno področje.
(6) Inšpektorat Republike Slovenije za
varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov, ki
urejajo sistem varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov, ki
urejajo področje varstva pred požarom,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov, ki
urejajo varstvo pred utopitvami ter zaščito in reševanje.
14. člen
(Ministrstvo za naravne vire in prostor)
(1) V sestavi Ministrstva za naravne vire in prostor
so:
1.
Direkcija Republike Slovenije za vode,
2.
Geodetska uprava Republike Slovenije,
3.
Uprava Republike Slovenije za jedrsko varnost,
4.
Inšpektorat Republike Slovenije za naravne vire in prostor.
(2) Direkcija
Republike Slovenije za vode:
1.
opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge na področju upravljanja
voda, v skladu s predpisi, ki urejajo vode,
2.
opravlja upravne, strokovne, organizacijske in razvojne naloge na
področjih gradnje vodnih objektov in vodne infrastrukture ter vzdrževanja vodne
infrastrukture ter vodnih in priobalnih zemljišč,
3.
opravlja naloge, povezane z investicijami v vodno infrastrukturo,
4.
opravlja organizacijske, upravne, strokovne in razvojne naloge na
področju gospodarskih javnih služb s področja upravljanja voda,
5.
opravlja posamične organizacijske, upravne, strokovne in razvojne naloge
na področju javne službe oskrbe s pitno vodo in odvajanja in čiščenja komunalne
in padavinske odpadne vode, ki niso v pristojnosti lokalnih skupnosti,
6.
opravlja upravne, strokovne in druge naloge v zvezi z vodno
infrastrukturo in vodnimi ter priobalnimi zemljišči v lasti države,
7.
sodeluje pri izvajanju nalog varstva pred naravnimi in drugimi
nesrečami,
8.
sodeluje pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč zaradi
škodljivega delovanja voda,
9.
sodeluje pri izpolnjevanju mednarodnih obveznosti na podlagi mednarodnih
pogodb s področja upravljanja voda,
10.
za področje upravljanja voda opravlja naloge nosilca urejanja prostora,
mnenjedajalca in druge naloge v okviru postopkov s področij urejanja prostora
(prostorskega načrtovanja), graditve objektov, presoj vplivov na okolje in
drugih presoj,
11.
samostojno opravlja in sodeluje pri nalogah v zvezi z dovoljevanjem rabe
voda,
12.
opravlja naloge vodovarstvenega nadzora,
13.
pripravlja strokovne podlage in ukrepe za pripravo programov in načrtov
s področja upravljanja z vodami,
14.
vodi evidence in arhiv s področja upravljanja voda,
15.
sodeluje z javnostmi na področju upravljanja voda,
16.
opravlja druge naloge, določene z zakonom in podzakonskimi predpisi, ki
urejajo upravljanje voda.
(3) Geodetska
uprava Republike Slovenije:
1.
opravlja strokovne in upravne naloge vzpostavitve, vodenja in
vzdrževanja zbirk podatkov na področjih osnovnega geodetskega sistema,
evidentiranja nepremičnin, množičnega vrednotenja nepremičnin, državne meje,
prostorskih enot in hišnih številk, topografskega in kartografskega sistema,
2.
koordinira povezljivost zbirk podatkov o prostoru in nepremičninah.
(4) Uprava
Republike Slovenije za jedrsko varnost:
1.
opravlja naloge na področju jedrske varnosti,
2.
opravlja naloge na področjih sevalne varnosti, izvajanja sevalnih
dejavnosti in uporabe virov sevanj, razen v zdravstvu ali veterinarstvu,
3.
opravlja naloge spremljanja stanja radioaktivnosti v okolju, varstva
prebivalstva in okolja pred ionizirajočimi sevanji, kibernetske varnosti
jedrskih objektov, fizičnega varovanja jedrskih snovi in objektov ter varovanja
radioaktivnih virov, neširjenja jedrskega orožja in varovanja jedrskega blaga
ter prevoza jedrskih in radioaktivnih snovi,
4.
spremlja izvajanje predpisov s področja odgovornosti za jedrsko škodo,
5.
opravlja naloge na področju ravnanja z radioaktivnimi odpadki in
izrabljenim gorivom,
6.
opravlja naloge na področju pripravljenosti na jedrske in radiološke
nesreče in izvaja naloge na področju zaščite kritične infrastrukture (jedrske
elektrarne),
7.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področjih iz 1. do 6. točke
tega odstavka,
8.
sodeluje pri izpolnjevanju mednarodnih obveznosti na podlagi mednarodnih
pogodb s področja jedrske in sevalne varnosti ter opravlja naloge mednarodne
izmenjave podatkov.
(5) Inšpektorat
Republike Slovenije za naravne vire in prostor:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja urejanja voda, vodnega režima in gospodarjenja z vodami,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora gospodarskih javnih služb na
področju oskrbe s pitno vodo ter odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske
odpadne vode, ki niso v pristojnosti lokalnih skupnosti,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja varstva in ohranjanja narave,
4.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja urejanja prostora in naselij,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja graditve objektov,
6.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja opravljanja geodetske dejavnosti in evidentiranja nepremičnin,
7.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem zakona, ki ureja
rudarstvo, na njegovi podlagi izdanih predpisov, tehničnih predpisov in
predpisov s področja varnosti in zdravja pri izvajanju rudarskih del ter drugih
predpisov, ki se nanašajo na raziskovanje in izkoriščanje mineralnih surovin.
14.a člen
(Ministrstvo za okolje, podnebje in
energijo)
(1) V
sestavi Ministrstva za okolje, podnebje in energijo sta:
1.
Agencija Republike Slovenije za okolje,
2.
Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in energijo.
(2) Agencija
Republike Slovenije za okolje:
1.
opravlja naloge državne meteorološke, hidrološke, oceanografske in
seizmološke službe,
2.
zagotavlja monitoring stanja tal, vode in zraka,
3.
opravlja naloge države v zvezi z obratovalnim monitoringom, razen
monitoringa zaradi zmanjševanja tveganja za okolje, izdajanja pooblastil za
izvajanje obratovalnega monitoringa, vodenja evidence izvajalcev obratovalnega
monitoringa in preverjanja kakovosti obratovalnega monitoringa,
4.
opravlja naloge spremljanja stanja v zvezi z ravnanjem z odpadki in
proizvajalčevo razširjeno odgovornostjo,
5.
opravlja upravne naloge v zvezi z odgovornostjo za preprečevanje oziroma
sanacijo okoljske škode,
6.
izpolnjuje ali sodeluje pri izpolnjevanju mednarodnih obveznosti
Republike Slovenije v povezavi z nalogami iz 1. do 5. točke tega odstavka
in opravlja naloge mednarodne izmenjave podatkov o stanju in obremenitvah tal,
vode in zraka.
(3) Inšpektorat
Republike Slovenije za okolje in energijo:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s področja
ravnanja z odpadki in čezmejnim pošiljanjem odpadkov,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja industrijskega onesnaževanja voda in tveganja za okolje ter emisij
snovi v vode iz naprav, za katere je predpisan obratovalni monitoring,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja emisij snovi v zrak iz nepremičnih virov onesnaževanja,
4.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja dimnikarskih storitev,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja skladiščenja nevarnih snovi v nepremičnih skladiščnih posodah in
nepremične opreme, ki vsebuje florirane toplogredne pline ali ozonu nevarne
snovi ter gensko spremenjenih organizmov,
6.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja hrupa,
7.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja elektromagnetnega sevanja in svetlobnega onesnaževanja,
8.
opravlja upravne in strokovne naloge na področju čezmejnega pošiljanja
odpadkov, razen radioaktivnih odpadkov,
9.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja državne meteorološke, hidrološke, oceanografske in seizmološke službe,
10.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja energetike ter drugih predpisov, ki pooblaščajo energetske inšpektorje
za izvajanje inšpekcijskega nadzora,
11.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad izvajanjem predpisov s
področja javnega potniškega prometa potnikov v notranjem cestnem prometu in
čezmejnem cestnem prometu do prestopne točke v sosednji državi, ki jo določi
organ javnega potniškega prometa, in obvezne gospodarske javne službe prevoza
potnikov v notranjem in čezmejnem regijskem železniškem prometu.
15. člen
(Ministrstvo za pravosodje)
(1) V sestavi Ministrstva za
pravosodje sta:
1.
Uprava Republike Slovenije za izvrševanje kazenskih sankcij,
2.
Uprava Republike Slovenije za probacijo.
(2) Uprava Republike Slovenije za
izvrševanje kazenskih sankcij opravlja strokovne, upravne, nadzorne in razvojne
naloge na področju izvrševanja kazenskih sankcij ter varnostnih ukrepov.
(3) Uprava Republike Slovenije za probacijo
opravlja strokovne, upravne, nadzorne in razvojne naloge na področju
izvrševanja kazenskih sankcij, ki se izvajajo v skupnosti.
15.a člen
(Ministrstvo za solidarno prihodnost)
(1) V
sestavi Ministrstva za solidarno prihodnost je Inšpektorat Republike Slovenije
za stanovanja.
(2) Inšpektorat
Republike Slovenije za stanovanja opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad
izvajanjem predpisov s stanovanjskega področja.
16. člen
(Ministrstvo za zdravje)
(1) V sestavi Ministrstva za zdravje
so:
1.
Uprava Republike Slovenije za varstvo pred sevanji,
2.
Urad Republike Slovenije za kemikalije,
3.
Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu,
4.
Zdravstveni inšpektorat Republike Slovenije.
(2) Uprava Republike Slovenije za
varstvo pred sevanji:
1.
opravlja strokovne, upravne in razvojne naloge na področjih izvajanja
dejavnosti in uporabe virov ionizirajočih sevanj v zdravstvu in veterinarstvu
ter varovanja zdravja ljudi pred škodljivimi vplivi ionizirajočih sevanj,
2.
opravlja naloge sistematičnega pregledovanja delovnega in bivalnega
okolja zaradi izpostavljenosti ljudi naravnim virom ionizirajočih sevanj,
3.
izvaja monitoring radioaktivne kontaminacije živil in pitne vode,
4.
presoja ustreznost in pooblašča izvedence za varstvo pred sevanji,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področjih iz 1., 2., 3. in 4.
točke tega odstavka,
6.
opravlja naloge omejevanja, zmanjševanja in preprečevanja zdravju
škodljivih vplivov neionizirajočih sevanj.
(3) Urad Republike Slovenije za
kemikalije:
1.
opravlja strokovne in upravne naloge ter naloge inšpekcijskega nadzora
na podlagi predpisov, ki urejajo proizvodnjo, promet in uporabo kemikalij, biocidnih
proizvodov, kozmetičnih proizvodov ter drugih industrijskih kemikalij in
kemikalij v splošni rabi,
2.
ugotavlja lastnosti in obnašanje kemikalij, ocenjuje njihove škodljive
učinke in pripravlja ukrepe za varovanja zdravja ljudi in okolja pred njimi
(toksikovigilanca),
3.
opravlja strokovne, upravne in naloge inšpekcijskega nadzora za
izvajanje mednarodnih sporazumov in konvencij, ki urejajo proizvodnjo, promet
in uporabo kemikalij,
4.
skrbi za izvajanje načel dobre laboratorijske prakse v skladu s
smernicami OECD.
(4) Urad Republike Slovenije za nadzor,
kakovost in investicije v zdravstvu:
1.
opravlja strokovne, upravne in razvojne
naloge na področju upravnega in sistemskega nadzora v skladu z zakonom, ki
ureja zdravstveno dejavnost, ter na področju kakovosti, varnosti in investicij
v zdravstvu,
2.
vodi izbirne postopke za člane svetov zavodov, katerih ustanovitelj je
Republika Slovenija, ter predlaga ministrstvu, pristojnemu za zdravje, v
sprejem smernice za nadzor nad delom članov svetov javnih zdravstvenih zavodov,
katerih ustanovitelj je Republika Slovenija,
3.
pripravlja izhodišča za spremljanje uspešnosti poslovanja in delovanja
javnih zdravstvenih zavodov, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija, ter
predlaga ministrstvu, pristojnemu za zdravje, v sprejem merila uspešnosti
delovanja v zdravstvu,
4.
strateško načrtuje in spremlja kakovost v zdravstvu,
5.
pripravlja sistemsko analizo dejavnikov tveganja v zdravstvu in predlaga
strateške rešitve za obvladovanje tveganj,
6.
sodeluje pri načrtovanju, vodenju in nadzoru nad izvedbo investicij ter
pri pripravi analiz, poročil in drugih gradiv s področja investicij v javne
zdravstvene zavode, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija,
7.
ministrstvu, pristojnemu za zdravje, predlaga v sprejem smernice za
poslovanje javnih zdravstvenih zavodov, katerih ustanovitelj je Republika
Slovenija, pripravlja vsebinska izhodišča, poročila, analize in druga gradiva s
področja poslovanja javnih zdravstvenih zavodov, katerih ustanovitelj je
Republika Slovenija, izdaja soglasja k finančnim načrtom javnih zdravstvenih
zavodov, katerih ustanovitelj je Republika Slovenija, in pripravlja primerjalne
analize poslovanja javnih zdravstvenih zavodov, katerih ustanovitelj je
Republika Slovenija,
8.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področju čakalnih seznamov
oziroma čakalnih dob,
9.
spremlja in analizira cene medicinskih pripomočkov, medicinske opreme
ter v ta namen vzpostavi in upravlja informacijski sistem na področju
spremljanja cen medicinskih pripomočkov in medicinske opreme, postavlja
standarde medicinskih pripomočkov, medicinske opreme, zagotavlja
transparentnost cen, pogojev in strategij na področju nabave medicinskih
pripomočkov in medicinske opreme ter usklajuje in nadzira izvajanje strategij,
predlaga ministru, pristojnemu za zdravje, ustrezne ukrepe za izboljšanje
cenovne politike medicinskih pripomočkov in medicinske opreme,
10.
opravlja druge naloge v skladu s predpisi.
(5) Zdravstveni inšpektorat Republike
Slovenije:
1.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področju nalezljivih bolezni,
2.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora na področju prehranskih dopolnil,
živil za posebne prehranske oziroma zdravstvene namene,
3.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad proizvodnjo in prometom
materialov ter izdelkov, namenjenih za stik z živili, in njihove uporabe v
postopkih proizvodnje in distribucije prehranskih dopolnil ter živili za
posebne prehranske oziroma zdravstvene namene,
4.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad pitno vodo,
5.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad omejevanjem porabe alkohola,
kozmetičnimi proizvodi, varnostjo igrač, tobačnimi izdelki in omejevanjem
njihove porabe, kopalnimi vodami, minimalnimi sanitarno-zdravstvenimi pogoji v
javnih zdravstvenih zavodih, pri pravnih in fizičnih osebah, ki opravljajo
zdravstveno dejavnost, v dejavnostih na področjih otroškega varstva, vzgoje,
izobraževanja, gostinstva, turizma, higienske nege, sociale,
zdravstveno-higienskim stanjem začasnih bivališč ob naravnih nesrečah in
evakuacijah,
6.
opravlja naloge inšpekcijskega nadzora nad splošno varnostjo proizvodov
v pristojnosti ministrstva, razen kemikalij, zdravil, medicinskih pripomočkov
in virov sevanj ter drugih predpisov z delovnega področja ministrstva.
17. člen
(nadzor nad izvajanjem drugih predpisov)
Organi v sestavi ministrstev, ki opravljajo
naloge inšpekcijskega nadzora, opravljajo tudi nadzor nad izvajanjem drugih
zakonov in drugih predpisov, če je to v njih izrecno določeno.
Uredba o organih v sestavi ministrstev (Uradni
list RS, št. 35/15) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
18. člen
(prenehanje
veljavnosti)
Z dnem uveljavitve te uredbe preneha
veljati Uredba o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 58/03,
45/04, 86/04 – ZVOP-1, 138/04, 52/05, 82/05, 17/06, 76/06, 132/06, 41/07, 64/08
– ZViS-F, 63/09, 69/10, 40/11, 98/11, 17/12, 23/12, 82/12, 109/12, 24/13,
36/13, 51/13, 43/14 in 91/14).
19. člen
(končna
določba)
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembah in dopolnitvah Uredbe o
organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 62/15) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
3. člen
Direkcija Republike Slovenije za vode
najpozneje do 1. januarja 2016 od Agencije Republike Slovenije za okolje
prevzame javne uslužbence, dokumentacijo, prostore, opremo, zbirke podatkov in
evidence, ki se nanašajo na prevzeto delovno področje voda.
4. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembah in dopolnitvi Uredbe o
organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 84/16) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Inšpektorat Republike Slovenije za okolje
in prostor najpozneje do 1. januarja 2017 od Agencije Republike Slovenije za
okolje prevzame javne uslužbence, dokumentacijo, pravice proračunske porabe,
opremo, zbirke podatkov in evidence, ki se nanašajo na prevzeto delovno
področje čezmejnega pošiljanja odpadkov.
3. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembi in dopolnitvi Uredbe o
organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 41/17) vsebuje naslednjo končno določbo:
»KONČNA DOLOČBA
2. člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembah Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 53/17) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
3. člen
Akti o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest ministrstev se s to uredbo uskladijo najpozneje v
treh mesecih od njene uveljavitve.
4. člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembah in dopolnitvah Uredbe o
organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 52/18) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
3. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Uprave Republike Slovenije za informacijsko varnost
se sprejme najpozneje do 30. septembra 2019.
4. člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o spremembi Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 84/18) vsebuje naslednje prehodne in
končno določbo:
»PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
(1) Javna agencija Republike Slovenije
za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in
tehnologije 1. januarja 2019 od Urada Republike Slovenije za meroslovje
prevzame naloge na področju priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost
in javne uslužbence, ki opravljajo te naloge.
(2) Javna agencija Republike Slovenije
za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in
tehnologije 1. januarja 2019 od Urada Republike Slovenije za meroslovje
prevzame tudi vse dokumentarno in arhivsko gradivo, strokovna in promocijska
gradiva, vzpostavljene baze podatkov, evidence osebnih podatkov s področja
priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost ter vse pravice in
obveznosti iz pogodb, ki jih je Urad Republike Slovenije za meroslovje sklenil
na področju priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost.
(3) Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest v Uradu Republike Slovenije za meroslovje se s to
uredbo uskladi do 31. decembra 2018.
3. člen
Sklep o ustanovitvi Javne agencije
Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih
investicij in tehnologije (Uradni list RS, št. 93/15) se s to uredbo uskladi v
treh mesecih od uveljavitve te uredbe.
4. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne
1. januarja 2019.«.
Uredba o spremembi in dopolnitvah Uredbe o
organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 10/19) vsebuje naslednjo prehodno in
končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Akta o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo in
Uprave Republike Slovenije za pomorstvo se s to uredbo uskladita najpozneje v
enem mesecu po začetku njene veljavnosti.
3. člen
Ta uredba začne veljati petnajsti dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 64/19) vsebuje naslednjo končno določbo:
»KONČNA DOLOČBA
2. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba
o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 64/21)
vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Uprave Republike Slovenije za vojaško dediščino se
sprejme najpozneje do 13. junija 2021.
3. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba o dopolnitvah Uredbe o organih v
sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 90/21)
vsebuje naslednji prehodni in končno določbo:
»PREHODNI IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Urada Republike Slovenije za okrevanje in odpornost
se sprejme najpozneje do 1. julija 2021.
3. člen
Urad Republike Slovenije za okrevanje in
odpornost najpozneje s 1. avgustom 2021 začne izvajati naloge iz novega šestega
odstavka 5. člena uredbe.
V Urad Republike Slovenije za okrevanje in
odpornost se z dnem začetka izvajanja nalog iz prejšnjega odstavka premestijo
ustrezni javni uslužbenci iz organov državne uprave.
Z dnem začetka izvajanja nalog Urada
Republike Slovenije za okrevanje in odpornost se v finančni načrt Ministrstva
za finance prerazporedijo pravice porabe v obsegu, kot so bile za stroške dela
in materialne stroške za premeščene javne uslužbence iz prejšnjega odstavka
načrtovane v finančnih načrtih organov državne uprave za čas od dneva
premestitve javnih uslužbencev do konca leta 2021.
4. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba
o spremembi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 101/21)
vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Agencija Republike Slovenije za okolje
začne naloge po spremenjenem tretjem odstavku 14. člena uredbe izvrševati
1. septembra 2021.
Akta o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Ministrstva za okolje in prostor in Agencije
Republike Slovenije za okolje se uskladita s spremenjenim tretjim odstavkom 14.
člena uredbe najpozneje do 1. septembra
2021. Najpozneje v tem roku Ministrstvo za okolje in prostor od Agencije
Republike Slovenije za okolje prevzame naloge, ustrezne javne uslužbence in
dokumentacijo.
3. člen
Ta uredba začne veljati 15. avgusta 2021.«.
Uredba
o spremembah in dopolnitvi Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 117/21)
vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Inšpektorata za javni sektor se s to uredbo uskladi
najpozneje do 31. julija 2021.
3. člen
Ta uredba začne veljati 20. julija 2021, uporabljati pa se začne 31. julija 2021.«.
Uredba
o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 78/22)
vsebuje naslednje prehodne in končno določbo:
»PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Urada za nadzor, kakovost in nabave v zdravstvenem
sistemu se sprejme do 1. septembra 2022.
3. člen
Urad za nadzor, kakovost in nabave v
zdravstvenem sistemu najpozneje 1. septembra 2022 začne izvajati naloge iz
novega četrtega odstavka 16. člena uredbe.
V Urad za nadzor, kakovost in nabave v
zdravstvenem sistemu se z dnem začetka izvajanja nalog iz prejšnjega odstavka
premestijo ustrezni javni uslužbenci iz organov državne uprave.
Z dnem začetka izvajanja nalog Urada za
nadzor, kakovost in nabave v zdravstvenem sistemu se v finančni načrt
ministrstva, pristojnega za zdravje, prerazporedijo pravice porabe v obsegu,
kot so bile za stroške dela in materialne stroške za premeščene javne
uslužbence iz prejšnjega odstavka načrtovane v finančnih načrtih organov
državne uprave za čas od dneva premestitve javnih uslužbencev do konca leta
2022.
4. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba
o spremembah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 91/22)
spreminja 2. člen Uredbe o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev
(Uradni list RS, št. 78/22)
tako, da se glasi:
»2. člen
Akt o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest Urada Republike Slovenije za nadzor, kakovost in
investicije v zdravstvu se sprejme do 1. septembra 2022.«;
spreminja 3. člen Uredbe o dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi
ministrstev (Uradni list RS, št. 78/22)
tako, da se glasi:
»3. člen
Urad Republike Slovenije za nadzor,
kakovost in investicije v zdravstvu najpozneje 1. septembra 2022 začne izvajati
naloge iz novega četrtega odstavka 16. člena uredbe.
V Urad Republike Slovenije za nadzor,
kakovost in investicije v zdravstvu se z dnem začetka izvajanja nalog iz
prejšnjega odstavka premestijo ustrezni javni uslužbenci iz organov državne
uprave.
Z dnem začetka izvajanja nalog Urada Republike
Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu se v finančni načrt
ministrstva, pristojnega za zdravje, prerazporedijo pravice porabe v obsegu,
kot so bile za stroške dela in materialne stroške za premeščene javne
uslužbence iz prejšnjega odstavka načrtovane v finančnih načrtih organov
državne uprave za čas od dneva premestitve javnih uslužbencev do konca leta
2022.«;
ter vsebuje naslednjo prehodno in končno
določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
2. člen
V Uredbi o dopolnitvah Uredbe o organih v
sestavi ministrstev (Uradni list RS, št. 78/22) se v 2. in 3. členu besedilo
»Urad za nadzor, kakovost in nabave v zdravstvenem sistemu« v vseh sklonih
nadomesti z besedilom »Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in
investicije v zdravstvu« v ustreznem sklonu.
3. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Uredba
o spremembah in dopolnitvah Uredbe o organih v sestavi ministrstev (Uradni list
RS, št. 25/23)
vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:
»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
10. člen
Akti o notranji organizaciji in
sistemizaciji delovnih mest organov v sestavi ministrstev se s spremenjeno in
dopolnjeno uredbo uskladijo do 15. marca
2023.
11. člen
Ta uredba začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.