Na podlagi 40. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu
(Uradni list RS, št. 127/06) izdaja Vlada Republike Slovenije
UREDBO
o javno-zasebnem partnerstvu pri izvedbi projekta
celovite energetske prenove določenih objektov Ministrstva za notranje zadeve in
Ministrstva za infrastrukturo
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina uredbe)
(1) Ta uredba vsebuje odločitev o ugotovitvi javnega interesa
za sklenitev javno-zasebnega partnerstva in izvedbo projekta energetskega
pogodbeništva za celovito energetsko prenovo določenih objektov Ministrstva za
notranje zadeve in Ministrstva za infrastrukturo v eni izmed oblik
javno-zasebnega partnerstva, določenih z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu
(Uradni list RS, št. 127/06).
(2) Ta uredba določa tudi predmet, pravice in obveznosti
javnega in zasebnega partnerja ter uporabnikov objektov, postopek izbire
zasebnega partnerja in druge sestavine razmerja javno-zasebnega partnerstva za
izvedbo projekta celovite energetske prenove objektov Ministrstva za notranje
zadeve in Ministrstva za infrastrukturo.
(3) Ta uredba je koncesijski akt za izvedbo projekta iz
prejšnjega odstavka.
2. člen
(opredelitev izrazov)
(1) Izrazi, opredeljeni v tej uredbi, pomenijo:
a)
javni partner oziroma koncedent je Republika Slovenija;
b)
zasebni partner oziroma koncesionar je fizična ali pravna oseba, ki je
izbrana kot izvajalec javno-zasebnega partnerstva;
c)
uporabniki objekta so osebe javnega prava, ki za izvajanje javne
dejavnosti uporabljajo objekte, ki so opredeljeni v 6. členu te uredbe;
č) koncesionirana dejavnost je
dejavnost, ki se jo v skladu s predmetom koncesije, opredeljenim v 5. členu te
uredbe, s koncesijsko pogodbo zaveže opravljati koncesionar;
d)
pogodbeno zagotavljanje prihrankov energije je pogodbeni dogovor med
koncedentom, koncesionarjem in uporabniki objekta za izboljšanje energetske
učinkovitosti, ki se preverja in spremlja v celotnem obdobju trajanja
koncesijske pogodbe, in v okviru katerega se storitev plačuje sorazmerno s
stopnjo izboljšanja energetske učinkovitosti, dogovorjeno s koncesijsko pogodbo
oziroma drugim pogodbeno dogovorjenim merilom za energetsko učinkovitost (na
primer finančni prihranki, stopnja udobja itd.).
(2) Drugi izrazi, uporabljeni v tej uredbi, pomenijo enako,
kot je določeno v Zakonu o javno-zasebnem partnerstvu, v Energetskem zakonu
(Uradni list RS, št. 17/14 in 81/15) ter v predpisih in drugih aktih, izdanih
na njuni podlagi.
II. UGOTOVITEV JAVNEGA INTERESA
3. člen
(javni interes)
Na podlagi Energetskega zakona, Dolgoročne strategije za
spodbujanje naložb energetske prenove stavb, Akcijskega načrta za energetsko
učinkovitost za obdobje 2014–2020, Operativnega programa za izvajanje Evropske
kohezijske politike v obdobju 2014−2020, Operativnega programa ukrepov
zmanjšanja emisij toplogrednih plinov do leta 2020, Zakona o ratifikaciji
Pogodbe o energetski listini, Protokola k energetski listini o energetski
učinkovitosti in s tem povezanimi okoljskimi vidiki in sklepov v zvezi s
pogodbo o energetski listini (Uradni list RS – Mednarodne pogodbe, št. 12/97),
Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno
besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Uredbe o
enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na
področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16), na njeni
podlagi izdelane investicijske dokumentacije (DIIP Energetska sanacija objekta
Kotnikova ulica 19a, Ljubljana, julij 2017, izdelovalec ZEL-EN d. o. o., Vrbina
18, 8270 Krško, datum sklepa: 18. 8. 2017; DIIP Celovita energetska sanacija
objektov v upravljanju Ministrstva za notranje zadeve, julij 2017, št.
dokumenta: 243/17, izdelovalec Boson d. o. o., Dunajska cesta 106, 1000
Ljubljana, datum sklepa: 25. 7. 2017; PIZ Celovita energetska sanacija objektov
Ministrstva za notranje zadeve in Ministrstva za infrastrukturo, avgust 2017,
št. dokumenta: 243/17, izdelovalec Boson d. o. o., Dunajska cesta 106, 1000
Ljubljana, datum sklepa: 30. 8. 2017; IP Celovita energetska sanacija objektov
Ministrstva za notranje zadeve in Ministrstva za infrastrukturo, september
2017, št. dokumenta: 243/17, izdelovalec Boson d. o. o., Dunajska cesta 106,
1000 Ljubljana, datum sklepa: 8. 9. 2017), Pravilnika o vsebini upravičenosti
izvedbe projekta po modelu javno-zasebnega partnerstva (Uradni list RS, št.
32/07) in na njegovi podlagi izdelane ocene o upravičenosti izvedbe projekta po
modelu javno-zasebnega partnerstva (ocena o upravičenosti JZP za energetsko
sanacijo objekta Kotnikova ulica 19a, Ljubljana, marec 2017, izdelovalec ZEL-EN
d. o. o., Vrbina 18, 8270 Krško; ocena o upravičenosti JZP za celovito
energetsko sanacijo objektov v upravljanju Ministrstva za notranje zadeve,
julij 2017, št. dokumenta: 243/17, izdelovalec Boson d. o. o., Dunajska cesta
106, 1000 Ljubljana; ocena o upravičenosti JZP za celovito energetsko sanacijo
objektov Ministrstva za notranje zadeve in Ministrstva za infrastrukturo,
september 2017, št. dokumenta: 243/17, izdelovalec Boson d. o. o., Dunajska
cesta 106, 1000 Ljubljana) se ugotavlja, da obstaja javni interes za izvedbo
projekta energetskega pogodbeništva za celovito energetsko prenovo določenih
objektov Ministrstva za notranje zadeve in Ministrstva za infrastrukturo v
obliki javno-zasebnega partnerstva na način in v obsegu, kot izhaja iz 4., 5.
in 6. člena te uredbe.
III. VRSTA, PREDMET, OBMOČJE IZVAJANJA IN ČAS TRAJANJA
JAVNO-ZASEBENEGA PARTNERSTVA
4. člen
(vrsta javno-zasebnega partnerstva)
Javno-zasebno partnerstvo se izvaja v obliki koncesijskega
javno-zasebnega partnerstva, pri čemer gre za koncesijo storitev.
5. člen
(predmet koncesije)
(1) Predmet koncesije je izvajanje storitev energetskega
pogodbeništva po načelu pogodbenega zagotavljanja prihrankov energije v
objektih iz 6. člena te uredbe.
(2) Predmet koncesije koncedent in koncesionar podrobneje
opredelita v koncesijski pogodbi.
6. člen
(območje izvajanja)
(1) Koncesionirana dejavnost se izvaja v naslednjih objektih:
a)
Stavba na Kotnikovi ulici 19a, 1000 Ljubljana, ki je v upravljanju Javne
agencije za civilno letalstvo Republike Slovenije in v kateri so uporabniki
Javna agencija za civilno letalstvo Republike Slovenije, Javna agencija
Republike Slovenije za varnost prometa in Ministrstvo za infrastrukturo;
b)
Policijska uprava Nova Gorica na Sedejevi ulici 11, 5000 Nova Gorica, ki
je v upravljanju Ministrstva za notranje zadeve in v kateri je uporabnik
Ministrstvo za notranje zadeve, Policija;
c)
Policijska postaja Idrija na Gregorčičevi ulici 5, 5280 Idrija, ki je v
upravljanju Ministrstva za notranje zadeve in v kateri je uporabnik Ministrstvo
za notranje zadeve, Policija;
č) Policijska akademija Tacen na
Rocenski ulici 56, 1211 Ljubljana Šmartno, ki je v upravljanju Ministrstva za
notranje zadeve in v kateri je uporabnik Ministrstvo za notranje zadeve,
Policija;
d)
Center za oskrbo Gotenica v Gotenici 1, 1338 Kočevska Reka, ki je v
upravljanju Ministrstva za notranje zadeve in v kateri je uporabnik Ministrstvo
za notranje zadeve, Policija.
(2) Območje izvajanja koncesionirane dejavnosti je
opredeljeno v prilogi, ki je sestavni del te uredbe. Območje izvajanja
koncesionirane dejavnosti ostane enako ne glede na morebitno spremembo
zemljiškoknjižnih podatkov iz priloge te uredbe.
(3) Med pripravo ali izvedbo javnega razpisa in do oddaje
končnih ponudb lahko koncedent nabor objektov iz prvega odstavka tega člena
zmanjša, če se za posamezen objekt izkaže, da je njegova vključitev v projekt
negospodarna, ali bi usklajevanje s pogoji soglasodajalcev oziroma upravljavcev
toliko oviralo izvedbo tega dela projekta, da bi to lahko ogrozilo uspešno
izvedbo celotnega projekta.
7. člen
(čas trajanja)
(1) Začetek in čas trajanja koncesijskega razmerja se
opredelita v koncesijski pogodbi.
(2) Koncesijsko razmerje se sklene za največ 20 let.
(3) Koncesijsko razmerje se v primeru, da:
a)
koncesionar zaradi ukrepov koncedenta ali drugih ukrepov oblasti
koncesije ni mogel izvajati,
b)
je to potrebno zaradi dodatnih vlaganj koncesionarja, ki so posledica
zahtev koncedenta ali njegovih ukrepov v javnem interesu,
lahko podaljša s sklenitvijo dodatka h
koncesijski pogodbi, vendar upoštevajoč določbo četrtega odstavka 71. člena
Zakona o javno-zasebnem partnerstvu največ za polovico obdobja, določenega z
osnovno koncesijsko pogodbo. Pred sklenitvijo dodatka se opravijo pogajanja o
vseh pomembnih sestavinah razmerja javno-zasebnega partnerstva, ki jih je treba
prilagoditi zaradi okoliščin, navedenih v tem odstavku.
IV. FINANCIRANJE
8. člen
(financiranje ukrepov za izboljšanje energetske
učinkovitosti)
(1) Ukrepi za izboljšanje energetske učinkovitosti se
financirajo iz:
a)
sredstev koncesionarja,
b)
sredstev koncedenta in
c)
sredstev evropskih strukturnih ali investicijskih skladov ali drugih
finančnih virov, namenjenih spodbujanju energetskega pogodbeništva s strani
koncedenta ali koncesionarja.
(2) Deleži posameznih virov financiranja iz prejšnjega
odstavka se podrobneje opredelijo v okviru postopka javnega razpisa in v
koncesijski pogodbi, pri čemer morajo biti sredstva koncesionarja večinski vir
financiranja.
9. člen
(plačilo in nagrada za opravljanje koncesionirane
dejavnosti)
(1) Koncesionarju za opravljanje koncesionirane dejavnosti
pripada plačilo za doseganje pogodbeno zagotovljenih prihrankov energije in nagrada,
če koncesionar preseže pogodbeno zagotovljene prihranke energije.
(2) Če koncesionar doseže pogodbeno zagotovljene prihranke
energije, mu pripada pogodbeno dogovorjeno plačilo. Če koncesionar ne doseže
pogodbeno zagotovljenih prihrankov energije, se plačilo za opravljeno storitev
zmanjša v skladu z določili koncesijske pogodbe.
(3) Če so preseženi pogodbeno zagotovljeni prihranki
energije, je koncesionar upravičen do nagrade v skladu z določili koncesijske
pogodbe.
(4) Način plačila za opravljanje koncesionirane dejavnosti se
podrobneje opredeli v okviru postopka javnega razpisa in v koncesijski pogodbi.
V. SPLOŠNI POGOJI IZVAJANJA KONCESIJE
10. člen
(obveznosti koncesionarja)
(1) Koncesionar mora v okviru izvajanja koncesionirane
dejavnosti zagotoviti:
a)
izvedbo ukrepov za izboljšanje energetske učinkovitosti v objektih,
opredeljenih v 6. členu te uredbe;
b)
pogodbeno zagotovljene prihranke energije v obliki in obsegu, kot sta
določena v koncesijski pogodbi;
c)
izvajanje nalog in dejavnosti, ki so neločljivo povezane z obveznostmi
iz točke a. tega odstavka (na primer vodenje evidenc, obveščanje itd.), v
obsegu, kot ga predpisujeta veljavna zakonodaja in koncesijska pogodba;
č) izvajanje
drugih obveznosti, ki so opredeljene v koncesijski pogodbi.
(2) Koncesionar prevzema v zvezi z izvajanem koncesije
najmanj investicijsko tveganje in tveganje razpoložljivosti.
(3) Koncesionar mora upoštevati in izvajati vse varnostne
ukrepe, potrebne za zagotovitev ravni varnosti v objektih iz 6. člena te uredbe
v skladu z varnostnimi standardi, predpisanimi v veljavnih predpisih in
internih aktih Ministrstva za notranje zadeve, Policije in Javne agencije za
civilno letalstvo Republike Slovenije.
(4) Koncesionirano dejavnost mora koncesionar opravljati
nepretrgano. Koncesionar lahko začasno prekine izvajanje koncesionirane
dejavnosti le na način in iz razlogov, ki jih določa Zakon o javno-zasebnem
partnerstvu, ta uredba, koncesijska pogodba ali drug predpis.
11. člen
(obveznosti koncedenta)
Obveznosti koncedenta so zlasti:
a)
zagotavljati koncesionarju pogoje za opravljanje koncesionirane
dejavnosti na način, kot je opredeljen v koncesijski pogodbi;
b)
koncesionarju pomagati pri pridobitvi posameznih pravic, soglasij ali
dovoljenj, ki jih koncesionar ne more pridobiti samostojno ali brez pomoči
koncedenta;
c)
v skladu z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu in pogoji, določenimi v
koncesijski pogodbi, koncesionarju na nepremičninah, kjer se izvajajo
aktivnosti za uresničitev koncesijske pogodbe, ter na opremi, ki je v lasti koncedenta,
podeliti ustrezne stvarnopravne pravice (na primer služnost, stavbna pravica
itd.) tako, da se koncesionarju omogoči nemoteno izvajanje koncesionirane
dejavnosti;
č) v skladu z določbami koncesijske
pogodbe zagotavljati plačila za opravljanje koncesionirane dejavnosti.
12. člen
(obveznosti uporabnikov objektov)
Uporabniki objektov imajo zlasti dolžnost:
a)
pristopiti k podpisu koncesijske pogodbe kot sopodpisniki;
b)
upoštevati navodila koncesionarja in koncedenta ter jima omogočiti
opravljanje nalog iz te uredbe in koncesijske pogodbe;
c)
v skladu s pogoji in omejitvami, navedenimi v koncesijski pogodbi,
omogočiti koncesionarju in koncedentu dostop do vseh prostorov, naprav in
opreme, kjer se opravljajo storitve in naloge iz te uredbe in koncesijske pogodbe;
č) prijaviti vsa dejstva, pomembna
za izvajanje nalog koncesionarja in koncedenta, oziroma sporočiti koncesionarju
in koncedentu vsako spremembo, ki bi lahko vplivala na izvajanje nalog;
d)
obveščati koncedenta o morebitnih kršitvah koncesionarja;
e)
v skladu z določbami koncesijske pogodbe zagotavljati plačila za
opravljanje koncesionirane dejavnosti.
13. člen
(druge pravice in obveznosti koncedenta, koncesionarja in
uporabnikov objektov)
Druge pravice in obveznosti koncedenta, koncesionarja in
uporabnikov objektov se podrobneje opredelijo v koncesijski pogodbi.
VI. POSTOPEK IZBIRE KONCESIONARJA
14. člen
(javni razpis)
(1) Koncedent izbere koncesionarja na podlagi javnega
razpisa, ki ga vodita Ministrstvo za notranje zadeve in Ministrstvo za
infrastrukturo ter se izvede ob upoštevanju določb III. dela Zakona o
javno-zasebnem partnerstvu.
(2) Objava javnega razpisa mora vsebovati:
a)
navedbo pravne podlage, vključno s to uredbo;
b)
predmet javnega razpisa z navedbo, da gre za koncesijo;
c)
ime in sedež koncedenta;
č) predmet, vrsto ter obseg in območje koncesije;
d)
začetek in predviden čas trajanja koncesije;
e)
postopek izbire koncesionarja;
f)
pogoje za dostop do razpisne dokumentacije;
g)
kraj in rok za predložitev vlog, pogoje za njihovo predložitev;
h)
zahteve glede vsebine vlog;
i)
pogoje, ki jih morajo kandidati izpolnjevati, in dokazila o njihovem
izpolnjevanju;
j)
pogoje za predložitev skupne vloge;
k)
merila za izbiro najugodnejšega kandidata;
l)
naslov, prostor, datum in uro odpiranja vlog;
m)
rok, v katerem so kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa;
n)
druge podatke, zahtevane v skladu z veljavno zakonodajo.
(3) V postopku izbire strokovna komisija iz 15. člena te
uredbe preveri najmanj ekonomsko, finančno ter tehnično in kadrovsko sposobnost
vlagateljev. Za ta namen morajo biti v javni razpis vključeni najmanj pogoji,
ki zagotavljajo, da:
a)
je koncesionar registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet
koncesije,
b)
ima koncesionar ustrezne reference s področja predmeta koncesije,
c)
ima koncesionar zagotovljen dostop do finančnih sredstev za izvedbo
celotnega projekta javno-zasebnega partnerstva.
(4) Pri izbiri koncesionarja strokovna komisija iz 15. člena
te uredbe upošteva naslednja merila po padajočem zaporedju njihove pomembnosti:
a)
višina prihrankov,
b)
obseg ponujenih ukrepov,
c)
trajanje koncesijskega razmerja,
č) garancija po poteku razmerja in
d)
višina investicije.
(5) Druge pogoje in merila ter podrobnejšo vsebino pogojev in
meril za izbiro koncesionarja koncedent določi v razpisni dokumentaciji za fazo
dialoga in ponudbeno fazo.
15. člen
(strokovna komisija)
(1) Strokovno komisijo za izbiro koncesionarja za izvedbo
predmeta koncesije s sklepom imenujeta minister, pristojen za notranje zadeve,
in minister, pristojen za infrastrukturo.
(2) Strokovna komisija ima predsednika in najmanj tri člane.
Člani strokovne komisije morajo imeti delovne izkušnje najmanj z enega od
naslednjih delovnih področij: vodenje evropskih projektov, pravo, ekonomija in
gradbeno-tehnična stroka.
(3) Predsednik in člani strokovne komisije morajo imeti
najmanj prvo stopnjo izobrazbe v skladu z Zakonom o visokem šolstvu (Uradni
list RS, št. 32/12 – uradno prečiščeno besedilo, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D,
109/12, 85/14 in 75/16) in najmanj dve leti delovnih izkušenj z delovnega
področja iz prejšnjega odstavka, da lahko zagotovijo strokovno vodenje postopka
javnega razpisa.
(4) Strokovna komisija ima lahko tudi zunanje svetovalce, ki
članom strokovne komisije nudijo strokovno-tehnično in pravno pomoč pri
pripravi in vodenju javnega razpisa. Zunanji svetovalci morajo spoštovati
določila drugega odstavka 52. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu.
16. člen
(postopek izbire)
(1) Javni razpis za izbiro koncesionarja se izvede po
postopku konkurenčnega dialoga, ki poteka v treh fazah:
a)
faza preverjanja usposobljenosti,
b)
faza dialoga,
c)
ponudbena faza.
(2) V fazi preverjanja usposobljenosti se preveri
usposobljenost prijaviteljev, pri čemer se usposobljenost prizna vsem
prijaviteljem, za katere bo ugotovljeno, da izpolnjujejo pogoje iz razpisne
dokumentacije za fazo preverjanja usposobljenosti. Po končanem odpiranju prijav
jih strokovna komisija pregleda in ugotovi, ali izpolnjujejo pogoje, določene v
javnem razpisu za fazo preverjanja usposobljenosti. Po končanem pregledu in
presoji prijav strokovna komisija sestavi poročilo, v katerem navede, katere
prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, in v njem predlaga, katerim
prijaviteljem se prizna usposobljenost za sodelovanje v fazi dialoga.
(3) Na podlagi poročila strokovne komisije iz prejšnjega
odstavka minister, pristojen za notranje zadeve, in minister, pristojen za
infrastrukturo, izdata sklep o priznanju usposobljenosti za sodelovanje v fazi
dialoga. Zoper ta sklep ni pritožbe, prijavitelj pa lahko zoper dokončen sklep
začne upravni spor.
(4) Med prijavitelji, ki jim je bila pravnomočno priznana
usposobljenost za sodelovanje v fazi dialoga (v nadaljnjem besedilu: kandidati)
se v fazi dialoga vodi dialog, namenjen ugotovitvi in opredelitvi sredstev ter
najprimernejših rešitev za zadovoljitev ciljev in potreb koncedenta. Faza
dialoga se lahko izvede v več kot dveh zaporednih fazah. Dialog s kandidati se
vodi vse do takrat, dokler se ne najde rešitev, ki ustreza ciljem in potrebam
koncedenta. Strokovna komisija pred zaključkom dialoga izdela poročilo, v
okviru katerega je navedeno, katera rešitev najbolj ustreza ciljem in potrebam
koncedenta.
(5) Na podlagi poročila strokovne komisije iz prejšnjega
odstavka minister, pristojen za notranje zadeve, in minister, pristojen za
infrastrukturo, izdata sklep o zaključku faze dialoga, ki opredeljuje sprejeto
rešitev. Zoper ta sklep ni pritožbe, prijavitelj pa lahko zoper dokončen sklep
začne upravni spor.
(6) Na podlagi sprejete rešitve iz zaključenega dialoga in
drugih elementov, ki se podrobneje opredelijo v razpisni dokumentaciji za
ponudbeno fazo, se kandidate pozove k predložitvi končne ponudbe.
(7) Strokovna komisija po končanem odpiranju končnih ponudb
pravočasno prispele končne ponudbe pregleda in oceni ter ugotovi, ali
izpolnjujejo razpisne pogoje in zahteve iz razpisne dokumentacije za ponudbeno
fazo. Po končanem pregledu in presoji prijav strokovna komisija sestavi
poročilo, v katerem navede, katere vloge izpolnjujejo razpisne pogoje in
zahteve, ter razvrsti te vloge tako, da je razvidno, katera od vlog najbolj ustreza
postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost
postavljenim merilom.
(8) Odločitev o izbiri koncesionarja na podlagi poročila
strokovne komisije iz prejšnjega odstavka sprejmeta minister, pristojen za
notranje zadeve, in minister, pristojen za infrastrukturo.
(9) Strokovna komisija poročila iz drugega, četrtega in
sedmega odstavka tega člena posreduje Vladi Republike Slovenije.
17. člen
(koncesijska pogodba)
(1) Koncesijsko pogodbo z izbranim koncesionarjem sklene
koncedent.
(2) Sopodpisniki koncesijske pogodbe so uporabniki objektov,
navedeni v 6. členu te uredbe.
(3) Koncesijska pogodba mora biti sklenjena v pisni obliki,
sicer nima pravnega učinka.
(4) V koncesijski pogodbi koncedent in koncesionar podrobno
uredita medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem predmeta koncesije in druge
sestavine razmerja, ki niso urejene v tej uredbi. S koncesijsko pogodbo se
vzpostavijo ustrezni mehanizmi, s katerimi se zagotovita učinkovito zavarovanje
javnega interesa in nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe.
VII. PRILAGODITEV RAZMERIJ
18. člen
(prilagoditev razmerij)
(1) Če pride do spremenjenih okoliščin, se lahko opravi
prilagoditev razmerij med koncedentom in koncesionarjem.
(2) Način in razlogi za morebitno prilagoditev razmerij med
koncesionarjem in koncedentom se uredijo v koncesijski pogodbi.
VIII. POROČANJE IN NADZOR
19. člen
(dolžnost poročanja)
(1) Koncesionar mora v skladu z veljavno zakonodajo, predpisi
in koncesijsko pogodbo redno voditi vse potrebne evidence ter koncedentu in
uporabnikom objektov predložiti poročila in drugo potrebno dokumentacijo v
skladu z njihovimi navodili.
(2) Vsebina dolžnosti koncesionarja iz prejšnjega odstavka in
način njenega izvajanja se podrobneje uredita v koncesijski pogodbi.
20. člen
(nadzor)
(1) Nadzor nad izvajanjem koncesionirane dejavnosti
opravljajo koncedent in uporabniki objektov v skladu z Zakonom o javno-zasebnem
partnerstvu in koncesijsko pogodbo.
(2) Način izvajanja nadzora se določi v koncesijski pogodbi.
IX. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA
21. člen
(prenehanje koncesijskega razmerja)
Koncesijsko razmerje preneha:
a)
s prenehanjem koncesijske pogodbe,
b)
z odkupom koncesije,
c)
z odvzemom koncesije ali
č) s
prevzemom koncesije,
na način, v obsegu in pod pogoji, določenimi
s koncesijsko pogodbo.
X. KONČNE DOLOČBE
22. člen
(uveljavitev)
Ta uredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem
listu Republike Slovenije.
Št. 00710-24/2017
Ljubljana, dne 26. oktobra 2017
EVA 2017-2430-0055
Vlada Republike Slovenije
dr. Miroslav Cerar l.r.
Predsednik
Priloga:
Območje izvajanja koncesionirane dejavnosti