Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo
predpisa predstavlja zgolj informativni delovni pripomoček, glede katerega
organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
Neuradno prečiščeno besedilo Navodila o
pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije
za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih
uporabnikov proračuna obsega:
-
Navodilo o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna
ter metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih
neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna (Uradni list RS, št. 12/01 z dne
23. 2. 2001),
-
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila o pripravi zaključnega
računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila
o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna
(Uradni list RS, št. 10/06 z dne 31. 1. 2006),
-
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila o pripravi zaključnega
računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila
o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna
(Uradni list RS, št. 8/07 z dne 29. 1. 2007),
-
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila o pripravi zaključnega
računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila
o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna
(Uradni list RS, št. 102/10 z dne 17. 12. 2010).
NAVODILO
o pripravi zaključnega računa
državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila o
doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna
(neuradno prečiščeno besedilo št. 3)
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
To navodilo ureja:
1.
strukturo, vsebino in postopek priprave zaključnega računa državnega in
občinskega proračuna;
2.
postopek priprave letnega poročila neposrednega uporabnika državnega in
občinskega proračuna (v nadaljevanju: neposredni uporabnik) in
3.
metodologijo in postopek priprave poročila o doseženih ciljih in
rezultatih posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov, ki so določeni
s posebnim predpisom ministra za finance ter Zavoda za zdravstveno zavarovanje
Slovenije in Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije (v
nadaljevanju za vse subjekte iz te točke: posredni uporabniki).
2. člen
Neposredni uporabniki morajo pripraviti:
1.
zaključni račun svojega finančnega načrta upoštevaje 96. in 97. člen oziroma 98. člen zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00; v
nadaljnjem besedilu: ZJF) in to navodilo in
2.
letno poročilo upoštevaje 21. člen zakona o računovodstvu (Uradni list
RS, št. 23/99: v nadaljnjem besedilu: ZR), prvi oziroma tretji odstavek 62. člena
ZJF, 97. člen oziroma 98. člen ZJF, Pravilnik o sestavljanju letnih poročil za
proračun, proračunske uporabnike in druge osebe javnega prava (Uradni list RS,
št. 115/02, 21/03, 134/03 in 126/04) v nadaljnjem besedilu: pravilnik) in to
navodilo.
Posredni uporabniki morajo pripraviti letno
poročilo upoštevaje 21. in 51. člen ZR, drugi oziroma tretji odstavek 62. člena
ZJF, 99. člen ZJF in to navodilo.
Zaključni račun državnega oziroma občinskega
proračuna (v nadaljnjem besedilu: zaključni račun proračuna) je akt države
oziroma občine, ki je pripravljen v skladu s 96. členom ZJF in upoštevaje
strukturo proračuna za preteklo leto prikazuje predvidene in realizirane
prihodke in druge prejemke države oziroma občine ter odhodke in druge izdatke
države oziroma občine. Zaključni račun proračuna sestavljajo splošni del,
posebni del in obrazložitve, ki vsebujejo vsebine, določene s 6. členom tega
navodila, predvsem pa:
1.
poslovno poročilo, ki vsebuje tudi poročilo o doseženih ciljih in
rezultatih neposrednih uporabnikov;
2.
podatke iz bilance stanja in
3.
pojasnilo odstopanj.
Letno poročilo je akt neposrednega oziroma
posrednega uporabnika, ki je pripravljen v skladu z 21. členom ZR in je
sestavljeno iz:
1.
bilance stanja;
2.
izkaza prihodkov in odhodkov;
3.
pojasnil k izkazom in
4.
poslovnega poročila, ki vsebuje tudi poročilo o doseženih ciljih in
rezultatih neposrednega oziroma posrednega uporabnika.
Poročilo o doseženih ciljih in rezultatih
neposrednega uporabnika je del poslovnega poročila neposrednega uporabnika, s
katerim neposredni uporabnik poroča o uresničitvi ciljev, ki so določeni v
obrazložitvi njegovega finančnega načrta za preteklo leto (letni izvedbeni
načrt oziroma program dela; v nadaljnjem besedilu: programa dela) in rezultatih
njegovega poslovanja ter pri tem ocenjuje svojo gospodarnost, učinkovitost ter
uspešnost. Poslovno poročilo neposrednega uporabnika je del obrazložitve
zaključnega računa proračuna in del letnega poročila neposrednega uporabnika.
Poročilo o doseženih ciljih in rezultatih
posrednega uporabnika je del poslovnega poročila iz letnega poročila posrednega
uporabnika, s katerim posredni uporabnik poroča o uresničitvi ciljev, ki so
določeni v obrazložitvi njegovega finančnega načrta ali programa dela za
preteklo leto in rezultatih njegovega poslovanja ter pri tem ocenjuje svojo
gospodarnost, učinkovitost ter uspešnost.
Upoštevaje posebnosti organizacije računovodskih
služb neposrednih uporabnikov državnega proračuna pripravi bilanco stanja,
izkaz prihodkov in odhodkov in pojasnila k izkazom iz četrtega odstavka tega
člena računovodska služba neposrednega uporabnika.
3. člen
Podatki v zaključnem računu proračuna se
navajajo v eurih.
2. ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA
2. 1. Struktura in vsebina zaključnega
računa proračuna
1. Izkazi zaključnega računa proračuna
4. člen
Splošni del zaključnega računa proračuna
sestavljajo izkazi:
1.
bilanca prihodkov in odhodkov;
2.
račun finančnih terjatev in naložb in
3.
račun financiranja.
Posebni del zaključnega računa proračuna
sestavljajo realizirani finančni načrti neposrednih uporabnikov.
V splošnem in posebnem delu zaključnega
računa proračuna se v posameznih stolpcih prikažejo vsaj:
1.
sprejeti proračun preteklega leta;
2.
veljavni proračun (sprejeti proračun s spremembami) preteklega leta;
3.
realizirani proračun preteklega leta;
4.
indeks med realiziranim in sprejetim proračunom preteklega leta in
5.
indeks med realiziranim in veljavnim proračunom preteklega leta.
5. člen
V posebnem delu zaključnega računa proračuna
se prikažejo realizirani finančni načrti neposrednih uporabnikov, oziroma
skupin neposrednih uporabnikov, upoštevaje institucionalno klasifikacijo proračuna
(neposredne uporabnike proračuna), za katerega se zaključni račun proračuna
pripravlja.
2. Obrazložitve zaključnega računa proračuna
6. člen
Obrazložitve zaključnega računa proračuna
zajemajo obrazložitev:
1.
splošnega dela zaključnega računa proračuna;
2.
posebnega dela zaključnega računa;
3.
izvajanja načrta razvojnih programov;
4.
podatkov iz bilance stanja in
5.
upravljanja denarnih sredstev sistema enotnega zakladniškega računa.
Obrazložitve zaključnega računa državnega
proračuna vsebujejo tudi posebne tabelarne priloge.
7. člen
Obrazložitev splošnega dela zaključnega računa
proračuna, ki jo za državni proračun pripravi Ministrstvo za finance, za občine
pa za finance pristojna služba občine, zajema:
1.
opredelitev makroekonomskih izhodišč, na osnovi katerih je bil
pripravljen proračun, in sprememb makroekonomskih gibanj med letom;
2.
poročilo o realizaciji prejemkov in izdatkov državnega oziroma občinskega
proračuna, proračunskem presežku ali primanjkljaju in zadolževanju proračuna z
obrazložitvijo pomembnejših odstopanj med sprejetimi in realiziranimi prejemki
in izdatki, presežkom oziroma primanjkljajem in zadolževanjem;
3.
poročilo o sprejetih ukrepih za uravnoteženje proračuna in njihovi
realizaciji v skladu z 41. členom ZJF;
4.
obrazložitev sprememb neposrednih uporabnikov med letom v skladu s 47. členom
ZJF;
5.
poročilo o spremembah med sprejetim in veljavnim proračunom glede na
sprejete zakone oziroma občinske odloke v skladu s 47. členom ZJF;
6.
poročilo o porabi sredstev proračunske rezerve in
7.
poročilo o porabi sredstev splošne proračunske rezervacije.
8. člen
Obrazložitev posebnega dela zaključnega računa
proračuna zajema obrazložitve realizacije finančnih načrtov neposrednih
uporabnikov, določenih v 5. členu tega navodila.
Obrazložitev realizacije finančnega načrta
neposrednega uporabnika zajema:
1.
poročilo o realizaciji finančnega načrta neposrednega uporabnika in
2.
poslovno poročilo neposrednega uporabnika, ki vključuje poročilo o
doseženih ciljih in rezultatih (v nadaljnjem besedilu: poročilo o doseženih
ciljih in rezultatih).
9. člen
Poročilo o realizaciji finančnega načrta
neposrednega uporabnika zajema obrazložitev:
1.
posameznih vrst izdatkov iz realizacije finančnega načrta na nivoju
podskupine odhodkov oziroma izdatkov iz 1. člena pravilnika o enotnem kontnem
načrtu za proračun, proračunske uporabnike in druge osebe javnega prava (Uradni
list RS, št. 54/02, 117/02, 58/03, 134/03, 34/04, 75/04, 117/04, 141/04 in
117/05), pri čemer se posebej poudari obrazložitev posameznih vrst namenskih
sredstev;
2.
večjih odstopanj med sprejetim in realiziranim finančnim načrtom;
3.
prenosa neporabljenih namenskih sredstev iz preteklega leta v skladu s
44. členom ZJF;
4.
plačil neporavnanih obveznosti iz preteklih let v skladu s 46. členom
ZJF;
5.
vključitve novih obveznosti v finančni načrt neposrednega uporabnika v
skladu z 41. členom ZJF in
6.
višin izdanih in unovčenih poroštev ter izterjanih regresnih zahtevkih
iz naslova poroštev iz pristojnosti neposrednega uporabnika.
Če ima občina posebni del proračuna
prikazan kot en finančni načrt (nima več neposrednih uporabnikov), ji ni potrebno
posebej pripravljati poročila o realizaciji finančnega načrta neposrednega
uporabnika, pač pa v splošnem delu zaključnega računa proračuna obrazloži tudi
točke 2, 3 in 6 iz prejšnjega odstavka.
10. člen
Upoštevaje metodologijo za pripravo
poročila o doseženih ciljih in rezultatih mora to poročilo vsebovati:
1.
zakonske in druge pravne podlage, ki pojasnjujejo delovno področje
neposrednega uporabnika;
2.
dolgoročne cilje neposrednega uporabnika, kot izhajajo iz področnih
strategij in nacionalnih programov. Za državni proračun so cilji iz področnih
strategij in nacionalnih programov predstavljeni po področjih proračunske
porabe;
3.
letne cilje neposrednega uporabnika, zastavljene v obrazložitvi predloga
finančnega načrta neposrednega uporabnika (programa dela). Letni cilji
neposrednega uporabnika državnega proračuna so predstavljeni v okviru glavnih
programov, podprogramov, projektov ali aktivnosti;
4.
oceno uspeha pri doseganju zastavljenih ciljev, upoštevaje fizične,
finančne in opisne kazalce (indikatorje), določene v obrazložitvi predloga
finančnega načrta neposrednega uporabnika (programa dela);
5.
nastanek morebitnih nedopustnih ali nepričakovanih posledic pri
izvajanju programa dela;
6.
oceno uspeha pri doseganju zastavljenih ciljev v primerjavi z doseženimi
cilji iz poročila preteklega leta ali več preteklih let;
7.
oceno gospodarnosti in učinkovitosti poslovanja neposrednega uporabnika
glede na predpisane standarde in merila, kot so jih določila pristojna
ministrstva ali drugi državni organi oziroma župan in ukrepe za izboljšanje
učinkovitosti ter kvalitete poslovanja neposrednega uporabnika;
8.
oceno notranjega nadzora javnih financ. Oceno proračunski uporabniki
pripravijo na obrazcu Izjava o oceni notranjega nadzora javnih financ, ki je
priloga tega navodila in njegov sestavni del. Podpisano izjavo proračunski
uporabniki hranijo kot trajno gradivo;
9.
pojasnila na področjih, kjer zastavljeni cilji niso bili doseženi, zakaj
cilji niso bili doseženi. Pojasnila morajo vsebovati seznam ukrepov in
terminski načrt za doseganje zastavljenih ciljev in predloge novih ciljev ali
ukrepov, če zastavljeni cilji niso izvedljivi in
10. oceno
učinkov poslovanja neposrednega uporabnika na druga področja, predvsem pa na
gospodarstvo, socialo, varstvo okolja, regionalni razvoj in urejanje prostora.
Poročilo o doseženih ciljih in rezultatih
mora neposredni uporabnik pripraviti izhajajoč iz obrazložitve svojega
finančnega načrta (programa dela), pripravljenega v skladu z drugim odstavkom
13. člena uredbe o podlagah in postopkih za pripravo predloga državnega
proračuna (Uradni list RS, št. 56/00) in navodilom za pripravo proračuna.
Pri pripravi vmesnega poročila o doseženih
ciljih in rezultatih neposrednega uporabnika za tekoče leto, ki je v skladu s
6. točko 16. člena ZJF del obrazložitve predloga državnega oziroma občinskega
proračuna, mora neposredni uporabnik opisati samo točko 4 iz prvega odstavka
tega člena.
11. člen
Zaključni račun proračuna vsebuje v delu,
ki se nanaša na izvajanje načrta razvojnih programov, poročilo o izvedbi
letnega načrta oziroma plana razvojnih programov neposrednih uporabnikov.
12. člen
Obrazložitev podatkov iz bilance stanja
zajema:
1.
podatke o stanju sredstev na računih proračuna (ločeno po posameznih
računih);
2.
podatke o stanju sredstev na računih neposrednih uporabnikov;
3.
podatke o terjatvah iz naslova dolgoročnih naložb in posojil z navedbo
večjih prejemnikov teh sredstev;
4.
podatke o povečanju ali zmanjšanju lastnih opredmetenih osnovnih
sredstev;
5.
podatke o povečanju ali zmanjšanju terjatev za sredstva dana v
upravljanje z navedbo večjih prejemnikov teh sredstev;
6.
podatke o neplačanih terjatvah iz preteklega leta;
7.
podatke o neplačanih obveznostih iz preteklega leta in
8.
podatke o pogodbah o najemu, pri katerih
lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika
ter podatke o blagovnih kreditih.
12.a člen
Poročilo o upravljanju denarnih sredstev
sistema enotnega zakladniškega računa zajema:
1.
obrazložitev podatkov bilance stanja z vidika upravljanja denarnih
sredstev sistema enotnega zakladniškega računa in
2.
obrazložitev denarnih tokov upravljanja denarnih sredstev sistema
enotnega zakladniškega računa in obrazložitev spremembe stanja denarnih
sredstev na zakladniškem podračunu in enotnem zakladniškem računu.
13. člen
Posebne tabelarne priloge, ki jih za
državni proračun pripravi Ministrstvo za finance, zajemajo:
1.
prerazporeditve pravic porabe o katerih odloča Vlada Republike Slovenije
(v nadaljnjem besedilu: vlada);
2.
realizacijo namenskih prejemkov in izdatkov proračuna, ločeno po
posameznih vrstah namenskih sredstev;
3.
prenos neporabljenih namenskih sredstev iz proračuna preteklega leta;
4.
poročilo o izvedbi zakona o zagotavljanju sredstev za realizacijo
temeljnih razvojnih programov obrambnih sil Republike Slovenije v letih
1994–2003 (Uradni list RS, št. 13/94 in 42/00 – obvezna razlaga) in
5.
drugo.
Posebne tabelarne priloge niso obvezni del
zaključnega računa občinskega proračuna.
2. 2. Postopek priprave zaključnega
računa proračuna in letnih poročil neposrednih uporabnikov
14. člen
Neposredni uporabnik državnega proračuna
pripravi predlog zaključnega računa svojega finančnega načrta za preteklo leto
v skladu s 97. členom ZJF in ga predloži Ministrstvu za finance do 28.
februarja tekočega leta. Neposredni uporabnik državnega proračuna pripravi
letno poročilo v skladu s 97. členom ZJF in 21. členom ZR ter ga v skladu z 51.
členom ZR posreduje organizaciji, pooblaščeni za obdelovanje in objavljanje
podatkov ter Ministrstvu za finance do 28. februarja tekočega leta.
15. člen
Neposredni uporabnik občinskega proračuna
pripravi zaključni račun svojega finančnega načrta in letno poročilo v skladu z
98. členom ZJF ter 21. členom ZR in ju predloži županu do 28. februarja
tekočega leta. V skladu z 51. členom ZR predloži letno poročilo tudi
organizaciji, pooblaščeni za obdelovanje in objavljanje podatkov.
Župan predloži predlog zaključnega računa
proračuna občinskemu svetu v sprejem, pri čemer lahko hkrati predloži tudi
revizijsko poročilo o zaključnem računu proračuna. Župan v skladu z 98. členom
ZJF predloži predlog zaključnega računa proračuna tudi Ministrstvu za finance,
o sprejetem zaključnem računu proračuna pa ga samo obvesti.
3. POROČILO O DOSEŽENIH CILJIH IN REZULTATIH POSREDNIH
UPORABNIKOV
16. člen
Upoštevaje metodologijo za pripravo
poročila o doseženih ciljih in rezultatih naj poročilo o doseženih ciljih in
rezultatih posrednega uporabnika vsebuje:
1.
zakonske in druge pravne podlage, ki pojasnjujejo delovno področje
posrednega uporabnika;
2.
dolgoročne cilje posrednega uporabnika, kot izhajajo iz večletnega
programa dela in razvoja posrednega uporabnika oziroma področnih strategij in
nacionalnih programov;
3.
letne cilje posrednega uporabnika, zastavljene v obrazložitvi finančnega
načrta posrednega uporabnika ali v njegovem letnem programu dela;
4.
oceno uspeha pri doseganju zastavljenih ciljev, upoštevaje fizične,
finančne in opisne kazalce (indikatorje), določene v obrazložitvi finančnega
načrta posrednega uporabnika ali v njegovem letnem programu dela po posameznih
področjih dejavnosti;
5.
nastanek morebitnih nedopustnih ali nepričakovanih posledic pri
izvajanju programa dela;
6.
oceno uspeha pri doseganju zastavljenih ciljev v primerjavi z doseženimi
cilji iz poročila preteklega leta ali več preteklih let;
7.
oceno gospodarnosti in učinkovitosti poslovanja glede na opredeljene
standarde in merila, kot jih je predpisalo pristojno ministrstvo oziroma župan
in ukrepe za izboljšanje učinkovitosti ter kvalitete poslovanja posrednega
uporabnika;
8.
oceno notranjega nadzora javnih financ. Oceno proračunski uporabniki
pripravijo na obrazcu Izjava o oceni notranjega nadzora javnih financ iz
priloge tega navodila. Podpisano izjavo posredni proračunski uporabniki hranijo
kot trajno gradivo;
9.
pojasnila na področjih, kjer zastavljeni cilji niso bili doseženi, zakaj
cilji niso bili doseženi. Pojasnila morajo vsebovati seznam ukrepov in
terminski načrt za doseganje zastavljenih ciljev in predloge novih ciljev ali
ukrepov, če zastavljeni cilji niso izvedljivi in
10. oceno
učinkov poslovanja posrednega uporabnika na druga področja, predvsem pa na
gospodarstvo, socialo, varstvo okolja, regionalni razvoj in urejanje prostora
in
11. druga
pojasnila, ki vsebujejo analizo kadrovanja in kadrovske politike in poročilo o
investicijskih vlaganjih.
Poročilo o doseženih ciljih in rezultatih mora
posredni uporabnik pripraviti izhajajoč iz obrazložitve svojega finančnega
načrta oziroma programa dela za preteklo leto.
Pristojna ministrstva oziroma župan lahko
od posrednih uporabnikov zahtevajo tudi druge vsebine, ki jih morajo pojasniti
v poročilu o doseženih ciljih in rezultatih.
17. člen
Posredni uporabnik državnega proračuna mora
pripraviti letno poročilo v skladu z 21. členom ZR ter ga v skladu z drugim
odstavkom 51. člena ZR in drugim odstavkom 99. člena ZJF predložiti pristojnemu
ministrstvu in organizaciji, pooblaščeni za obdelovanje in objavljanje podatkov
najpozneje do 28. februarja tekočega leta.
Pristojna ministrstva morajo letna poročila
skladov in agencij, katerih ustanovitelj je država, ter Zavoda za zdravstveno
zavarovanje Slovenije in Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje
Slovenije predložiti Ministrstvu za finance, ta pa vladi, ki ga skupaj z
zaključnim računom proračuna posreduje Državnemu zboru Republike Slovenije.
18. člen
Posredni uporabnik občinskega proračuna
mora pripraviti letno poročilo v skladu s 21. členom ZR ter ga v skladu z
drugim odstavkom 51. člena ZR in tretjim odstavkom 99. člena ZJF predložiti
županu in organizaciji, pooblaščeni za obdelovanje in objavljanje podatkov
najpozneje do 28. februarja tekočega leta.
Župan mora letna poročila skladov in
agencij, katerih ustanovitelj je občina, skupaj z zaključnim računom proračuna
predložiti tudi občinskemu svetu, razen če to občina drugače uredi.
Priloga:
Izjava o oceni notranjega nadzora javnih financ
Navodilo o pripravi zaključnega računa
državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila o
doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov proračuna
(Uradni list RS, št. 12/01)
vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:
»4. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
19. člen
Pri pripravi poročil o doseženih ciljih in
rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov za leto 2000 morajo ti izhajati
iz obrazložitve predloga finančnega načrta neposrednega uporabnika za leto 2000
oziroma obrazložitve finančnega načrta ali programa dela posrednega uporabnika
za leto 2000. Pri tem morajo s tem navodilom predpisano metodologijo za
pripravo poročil o doseženih ciljih in rezultatih v čim večji meri uporabiti.
Določbe tega navodila, ki se nanašajo na
poročanje o delovanju sistema notranjega nadzora, se uporabljajo šele za
pripravo zaključnega računa proračuna za leto 2001.
20. člen
To navodilo začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila
o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije
za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih
uporabnikov proračuna (Uradni list RS, št. 10/06) vsebuje naslednjo končno določbo:
»6. člen
To navodilo začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila
o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter
metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih
in posrednih uporabnikov proračuna (Uradni list RS, št. 8/07) spreminja 19. člen navodila tako,
da se glasi:
»19. člen
Pri pripravi poročil o doseženih ciljih in
rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikov za leto 2000 morajo ti izhajati
iz obrazložitve predloga finančnega načrta neposrednega uporabnika za leto 2000
oziroma obrazložitve finančnega načrta ali programa dela posrednega uporabnika
za leto 2000. Pri tem morajo s tem navodilom predpisano metodologijo za
pripravo poročil o doseženih ciljih in rezultatih v čim večji meri uporabiti.«;
ter vsebuje naslednjo končno določbo:
»4. člen
To navodilo začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.
Navodilo o spremembah in dopolnitvah Navodila
o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter
metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih
in posrednih uporabnikov proračuna (Uradni list RS, št. 102/10) vsebuje naslednjo končno določbo:
»7. člen
To navodilo začne veljati naslednji dan po
objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.«.